Dag 25 - 8 augustus

8 augustus 2011 - East Wenatchee, Washington, Verenigde Staten

Dag 25 - 8 augustus

Vandaag zijn Jeroen, Jesse en Samantha met z'n 3en op pad gegaan en ben ik samen met Marja en Kay gaan winkelen. Jeroen wilde graag gaan wildwaterraften op de Wenatchee River, je weet wel, met zo'n bootje over de golven. Jesse wilde wel, en Samantha ging ook mee (ze wilde eigenlijk niet omdat ik niet mee ging, maar ze is toch mee gegaan). Ze gingen rond een uur of 11 richting Leavenworth, een dorpje hier een half uur vandaan. Eerst bezochten ze een soort kinderboerderij, waar je een zakje voer kon kopen voor een dollar en dan de dieren eten mocht geven. Daarna was er een barbecue, met lekkere hotdogs, kip en fruit. Daarna was het tijd voor het raften! Ze moesten alle drie een wetsuit aan. Met nog 3 andere mensen en de begeleider zaten ze in een bootje. Er was nog een ander meisje bij, dat was wel fijn voor Samantha. Ze hebben zo'n 3 uur over de rivier gevaren. Er waren best veel golven!

Samen met Marja en Kay gingen wij naar het winkelcentrum hier. Dat is niet zo groot, maar we wilden toch even kijken. Ik was op zoek naar een koptelefoon voor Jesse en voor mezelf en Marja naar een make-up-spiegel met verlichting erin en wat haarproducten. We hebben nog wat kleren gekocht voor Jesse bij Old Navy. Na het winkelen gingen we terug naar huis, van winkelen word ik altijd zo moe. Je slentert zoveel.

's Avonds had Kay weer een lekkere maaltijd klaargemaakt: lasagne. We hebben geluk met het weer, we hebben tot nu toe elke avond buiten kunnen eten!