Dag 24 - 7 augustus

7 augustus 2011 - East Wenatchee, Washington, Verenigde Staten

Dag 24 - 7 augustus

Ik merk dat ik weinig tijd heb om de blog te updaten, maar ik moet het wel blijven doen, anders weet ik niet meer wat we gedaan hebben die dag! Eens even denken. Zondag 7 augustus.

We hebben allemaal lekker geslapen bij Kay en Neil. Samantha sliep bij Jesse en mij op de kamer op een luchtbed op de grond. We hebben allemaal weer goed ontbeten. Daarna ging ik samen met Marja en Jeroen naar Costco, een groothandel, net zoiets als de Sligro maar toch weer anders. Ze verkopen er veel voedsel, maar ook kantoorspullen bijvoorbeeld, of tv's, en kleding, knuffels, handdoeken, make-up, shampoo, noem maar op. Het meeste is verpakt in gigantische verpakkingen. Winkels doen daar volgens mij ook inkopen. Marja heeft nog een leuk Calvin Klein short aan de haak geslagen, Jeroen een Adidas sportshirt en ik een DKNY vest. Toe maar ;) We gaan later nog een keer terug naar deze winkel om pindakaas te kopen, dat doen we altijd hier. Hier in Amerika hebben ze erg lekkere pindakaas, met grote stukken pinda erin! Je koopt ze hier per 2, en 1 pot weeg al 1,5 kilo hahaha!

's Middags gingen we met z'n allen naar een recreatiegebied aan de rivier hier, de Columbia River. Jeroen ging met Paul een fietstocht maken, en wij gingen met z'n allen bij het water chillen. Ik heb niet gezwommen, het water was veel te koud! Maar Jesse, Samantha en Marja hebben wel gezwommen! Dapper hoor. Na een tijdje kwamen Jeroen en Paul weer terug. Jeroen had een lekke band gekregen… Gelukkig gebeurde dat op een moment dat ze net bij een bierbrouwerij waren, dus Jeroen had daar gewacht terwijl Paul door was gefietst om de auto te halen en Jeroen weer op te pikken. Ongeveer een weer hiervoor had mijn oom Huib ook gefietst met Paul en ook een lekke band gekregen, dus waarschijnlijk was er iets mis met de fiets!

's Avonds gingen we naar Pauls huis. Hij woont daar samen met zijn vrouw Jenn, maar zij is op dit moment bij haar familie in Californië. We hebben haar gelukkig vorige week eventjes gezien, de dag voordat ze wegging. Het huis waarin ze wonen hebben ze vorig jaar zelf ontworpen en laten bouwen. Ik had er veel over gehoord, maar dit had ik niet verwacht. Wat een gigantisch huis! Het kan zo uit het computerspel The Sims komen! Het is echt ontzettend groot, met super veel ruimte. Zo anders dan in Nederland. Wat moeten mensen uit Amerika wel niet denken als ze in Nederland komen… Wij wonen zowat op elkaar! Buiten in de tuin is ook een hot tub; Jesse en Samantha hebben daar bijna een uur in gespeeld. Samen met Jesse, Samantha en Marja heb ik nog verstoppertje gespeeld in het huis! Dat was wel spannend, er waren genoeg verstopplekken!  Paul had steak en kip klaargemaakt op de BBQ en hij had ook groente gegrild. Heerlijk! Als dessert, wat natuurlijk niet ontbreken mag, kregen we een heerlijke blueberrypie die Kay gemaakt had. Dat wordt lijnen na de vakantie…