Dag 23 - 6 augustus

6 augustus 2011 - Bellevue, Washington, Verenigde Staten

Dag 23 - 6 augustus

Vandaag was de laatste dag bij Tim en Linda. Het was een relaxed dagje. 's Ochtends vroeg Tim of ik nog een tent nodig had, en ik dacht dat dat inderdaad wel handig was voor Lowlands! En zo niet voor Lowlands, dan kan het altijd van pas komen. Tim werkt bij een survival/kampeerwinkel en heeft een heleboel tenten thuisliggen die dan niet werden verkocht in de winkel. Hij heeft 4 tenten opgezet en natuurlijk was de laatste degene die ik gekozen heb haha! Hij is geel met blauw, echt een schatje. En niet zwaar!

Rond de middag gingen Marja en ik met Linda en Samantha naar een nagelstudio. Marja en ik hadden nog nooit onze nagels laten doen, dus we vonden het erg spannend! We konden kiezen tussen onze vingers of onze tenen. We hebben allebei (en Samantha ook) gekozen voor onze tenen. Eerst mocht je lekker met je voeten in een badje en je zat op een massagestoel, dus je rug werd ook nog eens gemasseerd, heerlijk! Daarna ging dat mevrouwtje je voeten behandelen, een beetje masseren, nagels vijlen, hielen vijlen, en daarna nagels lakken. Je mocht zelf een kleurtje uitkiezen: Samantha had blauw, Marja rood en ik roze. Ze maakte er ook nog een mooi bloemetje op. Ik ben er helemaal blij mee! Hopelijk blijft het lang zitten. Jesse en Jeroen zijn ondertussen met Tim en de hond naar een park geweest om hem daar uit te laten. Toen we terugkwamen vond Marja het een goed idee om Jeroen ook naar die nagelstudio te sturen. Niet om z'n nagels te laten lakken natuurlijk, maar door al dat lopen op sandalen hebben die hielen wel een behandeling nodig. Jeroen is er dus ook nog heen gegaan haha!

Jesse, Samantha en ik hebben nog Dance Central gespeeld op de Xbox Kinect en ik had de hoogste score met het liedje Bust A Move! Yay! Het is echt een tof spel, maar wel moeilijk soms. Daarna hebben we een late lunch/vroeg diner gegeten dat Linda klaargemaakt had. Tonijnsandwiches, fruit, wat tortillachips. Daarna in de auto en opweeg naar Kay en Neil in Wenatchee. Samantha ging met ons mee. Eerst wilde ze eigenlijk niet, maar later is ze nog van gedachten veranderd. Ze heeft last van heimwee, dus ik hoop dat het goed met haar gaat. We houden haar wel bezig!

Toen we rond 21:00 aankwamen bij Kay en Neil, was daar de tafel alweer gedekt voor het avondeten. Neeeee, dachten we allemaal! Niet nog meer eten! Maar eigenlijk hadden we best honger, dus we hebben allemaal genoten van de hamburgers die Neil gemaakt had.