Dag 26 - 9 augustus

9 augustus 2011 - East Wenatchee, Washington, Verenigde Staten

Dag 26 - 9 augustus

De dag begon goed met een heerlijk eitje van Neil. Mét bacon natuurlijk! Daarna kreeg Kay het idee dat wij naar het zwembad bij haar tennisclub konden gaan. Daar mag je zwemmen als je lid bent, en je mag ook introducés meenemen, dus wij konden daar ook zwemmen. Het was een heerlijk zwembad! We hebben lekker gespeeld en gezond van 13:00 tot 15:00 uur ongeveer. Jesse en Samantha hebben zowat heel de tijd in het water gelegen! Ze zijn allebei dol op water dus ze konden goed met elkaar spelen. Ik heb lekker op de e-reader van oma Polfliet een boek gelezen!

Na het zwemmen ben ik samen met Marja, Jeroen en Jesse naar de Walmart gegaan, een Amerikaanse 'supermarkt' waar ze niet alleen voedsel verkopen, maar ook tv's, kleding, tuinartikelen, speelgoed, handdoeken etc. Kay en Neil snappen niet wat wij zou leuk vinden aan die winkel; we hebben er nu 1,5 doorgebracht haha! We hebben weer van alles gekocht, badmatjes, speelgoed, zonnebrand, muggenspray, bodylotion, mascara, pincet, shampoo, noem maar op.

We waren pas om 19:00 weer terug bij Kay en Neil. Het avondeten was al bijna klaar! We aten rijst met salmon patties - oftewel zalmburgers! Daarna natuurlijk weer dessert… Ik probeer het wel af te slaan, maar het is altijd zo lekker! Jammie!