Dag 21 - 4 augustus

4 augustus 2011 - Bellevue, Washington, Verenigde Staten

Dag 21 - 4 augustus

Vandaag de grote dag: we moeten de camper terugbrengen. We stonden rond 7 uur op en gingen rond half 9 richting de camperreturn. We moesten eerst nog even tanken, want de tank moest vol ingeleverd worden. Tim ging met ons mee om ons bij te staan tijdens het gesprek. We hebben natuurlijk die schade en we waren ook niet helemaal tevreden met de service die we gehad hebben, dus we wilden nog een goed gesprek. Toen we daar aankwamen, was er maar 1 persoon om de klanten te helpen en er was nog iemand voor ons. We hebben best lang gewacht, maar toen waren we eindelijk aan de beurt. Alles is best oké verlopen. Eerst ging ze nog zeuren omdat we geen police report hadden om de schade te melden, maar door Tim zijn goeie spraakkunsten is het toch nog goed gekomen. Nog even goed gezeurd over sommige dingen die niet aanwezig waren in de camper (handdoeken, koffiepot, bestek) en over de lakens die aanvoelden als tentzeil en toen hebben we nog een compromis kunnen sluiten. Pff. Nooit meer huren bij Moturis/Campingworld, een tip voor iedereen.

Daarna in de truck van Tim richting het vliegveld om onze huurauto op te halen. Ze probeerden ons nog een extra verzekering aan te schaffen en we wisten niet zeker of onze verzekering dat ook zou dekken, dus om maar geen risico's te lopen na de deuk in de camper besloten we om die goedkope extra verzekering maar af te sluiten. We hebben een witte Chevrolet Impala en hij rijdt super! We zijn nu weer lekker flexibel, want die camper is zo'n log ding. Na het ophalen van de huurauto zijn we weer richting het huis van Tim gegaan. Daar hebben we de middag doorgebracht. We hebben lekker in de tuin gezeten, het weer was goed. Dat was weer sinds het eerst in een lange tijd zeiden ze. Hopelijk blijft het zo! Samantha (Tims dochtertje) heeft Jesse en mij nog haar school laten zien. 's Avonds hebben we zelfgemaakte hamburgers van de BBQ gegeten en heerlijke zoete aardappelschijfjes en frieten uit te oven. Na het eten zijn we met Tyler en Zack (twee zoons) naar een parkje gegaan om daar te basketballen en om pickerball te spelen. Dat is een soort tennis, maar dan met houten batjes en een plastic balletje. Daarna hebben we nog met z'n allen met de Xbox Kinect gespeeld en hebben we een dansspelletje gespeeld, super gaaf! Wel moeilijk hoor, als je het voor het eerst doet. We hebben ons allemaal goed vermaakt en daarna gingen we lekker slapen. Morgen gaan we als het goed is met de boot naar Lake Washington. Ik hoop dat het weer een beetje meezit.

1. thoby:
    6 augustus 2011
    hoi allemaal,
    Leuk om de foto's te zien, lekker op het terras bij Kay en Neil, ongelooflijk dat wij daar vorige week nog zaten. En ik zie; Lekker goedkoop tanken, bij de Costco!!! Nog veel plezier ook op de boot bij Tim, jullie gaan toch naar de bridge waar het vuurwerk is? Lieve groetjes Thoby