Dag 20 - 3 augustus

3 augustus 2011 - Bellevue, Washington, Verenigde Staten

Dag 20 - 3 augustus

Heerlijk geslapen bij Kay en Neil in een normaal bed, wat was dat fijn. We hebben lekker ontbeten daar - oppassen dat we niet teveel eten op een dag hoor! Wat een lekkere dingen hebben ze daar. Jesse en Jeroen gingen samen met Neil blueberries plukken een eindje verderop. Ze kwamen terug met een hele emmer vol! We hebben een beetje met z'n allen de camper schoon gemaakt, want de volgende dag moet die terug gebracht worden in Seattle. We hebben wat wasjes gedraaid, de tassen opnieuw inpakken en daarna hebben we geluncht. Niet zomaar een lunch, maar nee, een warme maaltijd: zeevruchtenlasagne en worteltjes, komkommertjes en eitjes om in een sausje te dippen. Het was heerlijk, Kay kan goed koken. Na de lunch vertrokken we in de richting van Bellevue, een stad die daar vlakbij ligt. Daar woont Tim, een zoon van Kay en Neil, met zijn familie. We kwamen rond 9 uur 's avonds daar aan en werden hartelijk ontvangen. Ze hebben een groot gezin (7 personen) en hadden hun best gedaan om ervoor te zorgen dat wij in hun huis konden slapen. Ik slaap met Jesse op de kamer van hun jongste dochtertje en Marja en Jeroen slapen in 'the familyroom', dat is een kamer waar de Wii en de Xbox (met Kinect!) staan, met een heleboel banken waar je lekker kan chillen. We hebben 's avonds niet zoveel meer gedaan, we waren nog niet echt uitgerust en zijn redelijk op tijd naar bed gegaan. De volgende ochtend rond 7 uur op namelijk om de camper terug te brengen. Een kort verslagje dus vandaag!