Dag 19 - 2 augustus

2 augustus 2011 - Coeur d'Alene, Idaho, Verenigde Staten

Dag 19 - 2 augustus

Vandaag zijn we naar Silverwood Themepark geweest. We logeerden op een camping een paar minuten er vandaan, dus iets voor het park open ging reden we die kant op. Het was al aardig druk, maar nog niet overdreven vol op de parkeerplaats. We vonden een goed plekje en begaven ons richting de ingang van het pretpark. De kaartjes waren best duur, maar als je het dan omrekent naar euro's valt het nog te overzien. We waren goed op tijd gegaan, want toen we later naar de rijen bij de kassa's keken stonden er hartstikke veel mensen!

Het park bestaat uit twee delen: een pretpark gedeelte en een waterpark gedeelte. We besloten om eerst naar het pretpark te gaan, zodat we in wat achtbanen konden gaan! Marja wordt snel misselijk, dus zij ging niet mee en bleef op ons wachten. Omdat we best een tijdje wegbleven, besloot Marja om daarna naar het waterpark te gaan zodat zij daar lekker kon zwemmen en zonnen. Jeroen, Jesse en ik gingen met z'n 3en verder. We gingen in een attractie, met van die ronde bootjes over een watertje, die je ook in de Efteling hebt. Nou, hier gaat het er wel wat anders aan toe. Er stond 'You will get wet' en dat hebben we gevoeld ja! We waren he-le-maal nat! Niet zomaar een beetje water, nee, hele gólven kwamen over ons heen! We waren nat tot onze onderbroeken. Het ronde bootje stond helemaal blank! Het was echt lachen, en omdat het zo warm was, was het nat zijn ook niet zo'n probleem. We gingen daarna naar een andere waterattractie, want nu waren we toch al nat. Maar toen ging het met mij opeens niet zo goed, ik had ontzettende hartkloppingen en voelde me echt niet goed. Ik heb gewacht totdat Jeroen en Jesse uit de attractie kwamen en toen gingen we op zoek naar Marja in het waterpark. Marja vertelde me dat mijn hartkloppingen kwamen door de hitte, mijn bloed was veel te warm. Snel mijn bikini aan en het water in dus! Het hielp inderdaad, ik voelde me daarna veel beter. We hadden 2 opblaasbanden gehuurd en daarmee hebben we een beetje gedobberd in het water. Jesse en Jeroen zijn ook nog van glijbanen af geweest, maar dat is niet echt mijn ding. Na een tijdje zijn Jeroen, Jesse en ik weer naar het pretpark gedeelte terug gegaan. Nu was het daar helemaal niet meer zo druk, omdat veel mensen nu naar het waterpark gedeelte zijn gegaan omdat het zo warm was. We zijn nog in 2 achtbanen geweest met z'n 3en en daarna ben ik in m'n eentje in de nieuwste achtbaan geweest, die eerst steil naar beneden ging, daarna over de kop, een kurkentrekker en dan weer steil naar boven - en daarna achterstevoren terug!!!! Het was super gaaf! Ben blij dat ik toch nog ben gegaan in m'n eentje :) Jesse is nog 3 keer achter elkaar in een andere achtbaan geweest en heeft zich goed vermaakt. Hij wilde niet weg, maar we moesten toch. We moesten nog een heel eind rijden naar Wenatchee, waar Kay en Neil wonen (onze familie). Rond 11 uur 's avonds kwamen we daar aan en kregen een hartelijk welkom. De Nederlandse en de Zeeuwse vlag hingen al uit! Wat een super ontvangst. We hebben nog even gepraat in de woonkeuken (dit huis heeft zoveel verschillende vertrekken, het is echt huge!!) en daarna gingen Jesse en ik al naar bed, we waren kapot.

1. ellen:
    4 augustus 2011
    Hoi, alles goed bij jullie dus. Jemig wat leuk allemaal. En zo mooi weer, heerlijk. Hier wisselvallig, maar toch af en toe een Neeltje Jans dag ertussenin. Hoe is het in de camper? Kunnen jullie het makkelijk zo vol houden, je inboedel op een paar kubieke meter. Nou, als je terug zijn merk je wel weer hoe groot je eigen huis is... Hopelijk tot gauw, jullie komen voorlopig nog niet terug? Ook geen heimwee naar het kikkerlandje? Snap ik, vakantie vieren is leuk, nog een paar weken, gaan wij ook weer, weg van al dat gezwoeg en gedoen, haha, geniet er nog van! Hartelijke groet van Kees en mij
  2. Krijntje en fam:
    7 augustus 2011
    Dag dag. Wat een succes story..echt leuk om te lezen.gelukkig dat t zo goed gaat.Jeroen moe van t rijden,dat snap ik.Wat leuk, zo een zeeuwse ontvangst bij de fam. xxx .krijntje en fam.